صفحه اول-سلام
♥کتابچه ی دختر سمپادی♥
زنده باد ♥خرمشهر♥

سلام

من یک ادم زمینی به نام میسا هستم.من دراین وبلاگ درباره ی خاطرات مدرسم مینویسم.پس اگه پنج شنبه هاتعطیل بشه میام ومطلب میذارم.البته غیرازخاطرات مطالب دیگه هم میذارم.دوس دارم نظرتون رودرباره ی وبم بدونم پس اگه میایدتو وب حتما نظربذارید.راستی من چندتاوب دیگه دارم به اون هاهم سربزنید.

www://maysa1378mahsa1381.mihanblog.com    

www://maysa.rozblog.com

 



1.js">محکوم کردن توهین به پیامبر

نظرات شما عزیزان:

کاملیا
ساعت11:54---26 خرداد 1392
سلام وب زیبایی داری
بیا تو خانواده اینترنتی
جایی واسه خنده و دوستی
اپیییییییییییم
زووووود سر بزن بابای
http://maudire-fils.blogfa.com/


میسا
ساعت2:26---18 فروردين 1392
لطفا اسمتو عوض کن اسم منو گذاشتی

مارال
ساعت13:17---28 بهمن 1391
سلام میسا جان ببخشید این قدر دیر پیامتو دیدم

مال من یه مدت خراب شده بود یعنی نمی تونستم مطالبمو تو ادامه ی مطلب سبت کنم و یه دفعه این قدر صبر کردم تا بالاخره تونستم تو ادامه ی مطلب مطلبی سبت کنم
پاسخ:ثبت عزیزم نه سبت


aylar
ساعت17:00---21 بهمن 1391
سلام مرسی من خوبم تو چطوری؟
اااا چرا؟خوب دوباره بنویس!!
راستش من تا حالا تقریبا همه ی سرویس ها رو امتحان کردم و به نظرم میهن بلاگ از همه بهتره تا حالا هم هیچ مشکلی نداره(تقریبا 5 ساله استفاده میکنم)


امید
ساعت14:25---12 بهمن 1391
یه سری هم به من بزن
تبادل لینک؟


aylar
ساعت22:11---22 آذر 1391
سلام مرسی تو خوبی؟دیروز اومدم وبت ولی نشد نظر بزارم آخه اینترنتم چند روزه همش هنگ میکنه.چیکارا میکنی؟
پاسخ:سلام.خوبم.اخی.مگه غیرازدرس خوندن کاره دیگه ای هم هس؟


آتوســــــــا
ساعت3:20---17 آذر 1391
$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
آپمــ دوستــ خوبمــ...منتظر حضورتــ هستمــ...
کامنتــ یادتــ نرهـ...


همنمفس
ساعت20:35---11 آذر 1391
ییادش به خیر یه زمونی مارو هم تحویل می گرفتی

من هنوزم تو لینکام دارمتپاسخ:هان؟بامنی؟من وقت نمیکنم بیام نت دیگه ببخشید


آتوســــــــا
ساعت15:37---5 آذر 1391
آپــمــ دوست عزیز...
اومدی نظر یادت نرهـ...


aylar
ساعت19:06---17 آبان 1391
مرسی عزیزممممم اشکال نداره میدونم درسا سنگینه اونم دوم راهنمایی تو سمپاد واییییییییی من سمپادی نبودم ولی میدونم چقد سخته
من همیشه نتم یعنی اومدنم زمان نداره دیگه خیییییییییییییلیییییییییییی دیر بیام 4 ساعته


mohammad
ساعت21:12---18 مهر 1391
با سلام وبلاگ ریبایی دارید
لطفا از وبلاگ تخصصی فوتبال بانوان و آقایان خرمشهر را پوشش میدهد دیدن و نظر دهید نطراتتان برای ما بسیار مهم است.باتشکر محمد


✿گلی✿
ساعت18:04---13 مهر 1391
آپم ...........…...…’•,.آپم `’•,*’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’

سلام دوست عزیز. آپم. خوشحال میشم بیای.


جوک جدید
ساعت12:12---30 شهريور 1391
سلام لینکتون کردم شماهم منو لینک کنید
پاسخ:الان میلینکمت


فرشاد
ساعت15:51---26 شهريور 1391
سلام واقعأ وبلاگت حرف نداشت خیلی عالی بود امیدوارم پیشرفت داشته باشی راستی اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم؟منتظر جوابت هستم!

emad
ساعت14:38---26 شهريور 1391
سفارش قالب اختصاصی وبلاگ شما با هزینه بسیار کم قالب پیشرفته10000 تومان قالب متوسط 7000 تومان و قالب نیمه متوسط 5000 تومان برای سفارش قالب لطفا مو ضوع وبلاگ خود را به ایمیل dj_emad25@yahoo.com ارسال نمایید با به شماره تماس 09391580831 تماص حاصل فرمایید

با تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 26 شهريور 1398برچسب:سلام,ادم,زمینی,ادم زمینی,وبلاگ,معرفی,
ارسال توسط ♥میسا-سمپادی♥

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 170
بازدید ماه : 166
بازدید کل : 59675
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

کد حرکت متن دنبال موس دریافت کد قفل کلیک راست

كد موسيقي براي وبلاگ

Online User
IranSkin go Up